IT nasadilo Asanu do pěti oddělení, a když manažeři přinesli projekty na platformu, jejich spoluhráči je následovali. Stále více skupin se připojilo, jak viděly hodnotu centralizace práce s jediným snadno sdíleným odkazem na projekt Asana, který obsahuje vše. IT také získalo podporu vedení tím, že přesunulo měsíční obchodní přehledy do Asany.
Greg k tomu říká: "Jakmile jsme oficiálně zavedli Asanu, poptávka po nástroji na správu práce se projevila a viděli jsme, jak ji používá stále více lidí." Úspory času Zoomu díky práci v Asaně vzrostly o 200 % meziročně s rostoucí adopcí.
Gregův tým využil zavádění Asany k výuce lidí obecné organizační dovednosti a způsobu, jakým se v Zoomu věci dělají. "Asana je naše učebna, která pomáhá lidem naučit se nový způsob řízení projektů," říká. "Používáme ji k výuce základních dovedností projektového řízení a jak pracovat opakovatelným, škálovatelným způsobem, abychom dosáhli výsledků."
Dnes má Zoom v každém oddělení několik odborníků na Asanu, kteří školí nové zaměstnance na jejich pracovních postupech, zatímco Gregův tým je k dispozici pro další školení a návrh složitých projektů. Často předvádějí nastavení Asany týmu bezpečnosti jako příklad, jak strukturovat portfolia a standardizovat projekty.
Týmy spoléhají na standardní sadu funkcí Asany, ale používají je flexibilně, aby odpovídaly jejich procesům.